پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
فرشته عزیزمافرشته عزیزما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

***هدیه خدا***

دیابت بارداری ...

1394/1/29 12:32
نویسنده : مامان فاطمه
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام وروجک قشنگم niniweblog.comمامان فدای تکون خوردن هات بشه که اینقدر شیطونی شدی و زیاد تکون میخوری niniweblog.com وقتی به دکتر گفتم که زیاد تکون میخوری ، گفت عالیه و نشونه سلامتیشه و من حسابی ذوق کردم .

11بهمن وقتی جواب ازمایش دیابت بارداریمو گرفتم دیدم که قندم بالاست خیلییییییییی نگران و ناراحت شدم غمگین نگران برای سلامتی وروجکم و ناراحت به خاطر اینکه دیگه با اینهمه مواظبت و استراحت و امپول و دارو تحمل انسولین رو نداشتم گریهخیلی غصه ام شد و بابا رضا همش دلداریم میداد که ایشالا چیز مهمی نیست ، چند روز بعد نوبت دکتر داشتم تا اون روز کلی دعا کردم که قندم زیاد بالا نباشه و دکترم بهم انسولین نده چون میدونستم دکترم به شدت محتاطه و همه این استراحت و داروها برای احتیاطه  خلاصه رفتم دکتر و ازمایش رو برای دوهفته دیگه برام تکرار کرد و گفت اگه بازم بالا باشه باید بری پیش دکتر غدد چون برای بچه خطر داره .

دوهفته بعد آزمایش رو تکرار کردم ، واااای که چه ازمایش بدی بود ناشتا باید یه پودر رو با آب حل میکردم و میخوردم و چهار بار به فاصله هر یک ساعت آزماش خون و ادرار میدادم دفعه آخر که خون دادم دیگه داشتم از ضعف بیهوش میشدم ، خلاصه روز خیلی بدی بود niniweblog.com وقتی جوابش رو گرفتم خداروشکر نرمال بود و به دکترم که نشون دادم گفت خوبه و من کلی خوشحال شدمniniweblog.com و خداروشکر کردم .

فندق عزیزم من و باباجون عاشقانه دوست داریم و بیصبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستیم . من هر سختی و دردی رو به جون میخرم و تحمل میکنم تا سلامتی تو فرشته کوچولوم ذره ای به خطر نیفته و صحیح و سالم پا به این دنیا بذاری . الهی امین

niniweblog.com

پسندها (9)

نظرات (4)

مامان مریم
14 اردیبهشت 94 13:33
سلام عزیزم خوبی؟ انشاءالله نی نیتون صحیح و سالم بیاد تو بغلت و حق نگه دارش باشه.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فرناز
7 تیر 94 18:07
سلام عزيزم خداروشكر كه خوبي گلم يه تجربه از من داشته باش و اصلا استرس نداشته باش از اين دوران كمال لذت رو ببر عزيزم وقتي من الان به اون دوران فكر مي كنم همش مي گم كاش استرس نداشتم مي دونم كه نمي شه ولي تا فكربد و استرس اومد تو ذهنت خودت رو مشغول كاري كن
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم که به یادم هستید
نمدکده زیبا
1 مهر 94 6:06
سلام خوشحال میشم به وبلاگ نمدی من سری بزنید
آلیز
2 آبان 94 15:00
انواع شال و کلاه دخترانه و پسرانه ، عروسک و ...... مادران خوش سليقه از فروشگاه آلیز ديدن نماييد : http://alizeshop.mihanblog.com خواهشمندیم ما را لینک نمایید با تشکر