پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
فرشته عزیزمافرشته عزیزما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

***هدیه خدا***

1393/9/27

1393/10/1 13:49
نویسنده : مامان فاطمه
698 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام جوجه خوشگلم niniweblog.com

امروز صبح وقت سونوی ان تی داشتم ،هم نگران بودم و هم هیجان زده ، به خاطر  تو وروجک نگران بودم و خدا خدا میکردم که همه چیز خوب باشه و هیجان داشتم که زودتر نوبتم شه و بیام روی ماهت رو ببینم بوس

راستش دلم برای دیدنت خیلیییییییییییییی تنگ بود محبت نمیدونم چرا اینقدر بی صبر و حوصله شدم غمگین فقط دوست دارم روزها زودتر بگذرن تا تو عزیزدلم بیای بغلم دلم برای دیدن روی ماهت پر میکشه بوسniniweblog.com

امروز بابا رضا کلاس داشت برای همین نتونست باهامون بیاد و بابابزرگ عزیز (بابای مامان) زحمت کشیدن و مارو تا سونوگرافی رسوندن .

خانم دکتر خیلی دیر تشریف آوردن و من مجبور شدم دو ساعت منتظر بشینم حسابی خسته شده بودم  که دیدم باباجون اومد ،کلاسش زود تموم شده بود و خودشو سزیع رسونده بود سونو گرافی تا بیاد داخل و تو رو ببینه خیلی خوشحال شدم .خلاصه نوبت من شد و همراه بابارضا رفتیم داخل خانم دکتر مهربون  سونو کرد و گفت خدارو شکر همه چیز خوبه ، منو بابا رضا حسابی خوشحال شدیم و خدارو شکر کردیم که وروجکمون سالمه niniweblog.com

بعد هم صدای قلب کوچولوت رو شنیدیم که تند تند میزد محبتمحبتمحبت

اینم بگم تو حسابی شیطونی کردی و همش تکون میخوردی قربونت برم niniweblog.com

الان 12 هفته و 5 روز سن داری و 63 میلیمتر هم قد niniweblog.com

محبتخدا جون برای همه چیز شکرمحبت

 

niniweblog.com

 

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامانِ مهشید
2 دی 93 13:27
سلام اجی ای جااااااااااااااانم خداروشکر به سلامتی ان شالله روزی بشه که صحیح و سالم پا به این دنیا بذاره خیلی خوشحالم همه چیز خوبه
مامان فاطمه
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از شما ایشالا شما و مهشید عزیز هم همیشه سالم و سلامت باشید
مامان فرناز
4 دی 93 0:04
عزيزم به سلامتي انشاءاله در آغوش مهربانت بگيريش و ما لذتش را ببريم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون مامان فرناز عزیزم
پرنیان
10 بهمن 93 12:04
پستی که بالا گذاشته بودید ولقعا ناراحتم کرد ایاشلا یه فندوق خوشگل دیگه
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون پرنیان جان