پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
فرشته عزیزمافرشته عزیزما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

***هدیه خدا***

11 هفته و 3 روز

1393/9/19 12:18
نویسنده : مامان فاطمه
671 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کنجد مامان بوس

چند روزی حالم خوب نبود برای همین نتونستم بیام و برات بنویسم ویار شدیدی دارم و چیزی نمیتونم بخورم گریه

چند روزی هست که تکون خوردنت رو حس میکنم خیلییییییییییی خوشحالم niniweblog.com

مامان فدات شه که اینقد شیطونی و زود شروع کردی به فعالیت niniweblog.com

 

فسقل مامان الان11 هفته و 3 روزه توی شکم مامانی و خیلی خوشحالم که داری خیلی خوب  رشد میکنی و بزرگ میشی محبت

6 ماه دیگه مونده که بیای بغلم ،محکم به شکم مامانی بچسب تا سر موقع بیای و همه رو خوشحال کنی

niniweblog.com

نمیدونی که همه چقد خوشحال هستن که توی شکم مامان هستی و برای ورودت به این دنیا لحظه شماری میکننجشن

بابا رضای عزیز که سر از پا نمیشناسه و خیلیییییییییییییییی خوشحاله و نمیذاره که توی خونه دست به هیچ چیز بزنم  با اینکه کارش زیاده و وقتی میاد حسابی خسته است و تازه باید درس هم بخونه همه کارها رو خودش انجام میده ، (راستی یادم رفت بگه که بابا جون داره ارشد مهندسی برق میخونه جشنایشالا که موفق باشه)

مطمئنم که بابای خیلییییییییییییی خوبی میشه براتمحبت

مامان بزرگ و بابابزرگ ها هم مرتب احوالم رو میپرسن و سر میزنن بهمون که واقعا ازشون ممنونم

ماما و بابای خودم هم  مرتب میان و کارهای خونه رو برام انجام میدن و اصلا نمیذارن که کاری انجام بدم و حسابی خجالتمون میدن و مدام چیزهای مقوی برامون میارن که نوه گلشون چیزی کمبود نداشته باشه و تپل مپل و سالم بیاد بغلشون و برات سنگ تموم گذاشتن

خلاصه که همگی خیلی بهمون محبت دارن و همیشه مدیون محبت هاشون هستم

خواستم بدونی که چه کسای مهبربونی اطرافت هستن و چقدر دوست دارن پس عزیز دل مامان همیشه باید قدردان محبت هاشون باشی

من و بابا عاشقانه دوست داریم عزیزم

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زیــنب (مامان)
19 آذر 93 19:05
سلام عزیزم ممنونم از این که به وب فرشته های من سر زدی من از الان به بعد دوست وبلاگیتم چون لینکت کردم اگه خواشتی شما هم ما رو لینک کن تا دوستیمون دو طرفه باشه واین که امیدوارم خداوند متعال فرزندی سالم صالح بهتون هدیه بده آمین و خودت هم صحیح وسالم فارغ شی آمین
مامان فاطمه
پاسخ
زینب جان ممنون از حضورت و اینکه من رو به عنوان دوست خودت لینک کردی امیدوارم دوستهای خوبی برای هم باشیم شما هم با افتخار لینک شدید
مامانِ مهشید
23 آذر 93 0:12
سلامممممممممممم ای جانممممممممممم ایشالله صحیح و سالم باشه
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم
مامانِ مهشید
23 آذر 93 16:45
عزیزم من لینکت کردم شمام منو لینک کن و بهم خبر بده ممنون
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم شما هم لینک شدین
sahar
25 آذر 93 13:55
سلام مامان فاطمه. نی نی دار شدنتو تبریک می گم. امیدوارم این روزها به سلامتی بگذره تا کوچولوتو تو آغوش مهربونت بگیری. پستهات یاد روزهای بارداری رو برام زنده کرد. شاد باشی.
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون سحر جان
مریم
26 آذر 93 12:02
انشاالله صحیح و سلامت به دنیا بیاریش. برای منم دعا کن
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون عزیزم حتما دعا میکنم