پیوند عاشقانه ماپیوند عاشقانه ما، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره
فرشته عزیزمافرشته عزیزما، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

***هدیه خدا***

برای هسر عزیزم

1393/9/24 11:18
نویسنده : مامان فاطمه
498 بازدید
اشتراک گذاری

متشکرم:
برای همه وقت هایی که مرا به خنده واداشتی.

برای همه وقت هایی که به حر ف هایم گوش کردی.

برای همه وقت هایی که به من شهامت و جرأت دادی.

برای همه وقت هایی که با من شریک شدی.

برای همه وقت هایی که با من به گردش آمدی.

برای همه وقت هایی که خواستی در کنارم باشی.

برای همه وقت هایی که به من اعتماد کردی.

برای همه وقت هایی که مرا تحسین کردی.

برای همه وقت هایی که باعث راحتی و آسایش من هستی.

برای همه وقت هایی که گفتی "دوستت دارم".

برای همه وقت هایی که در فکر من بودی.

برای همه وقت هایی که برایم شادی آوردی.

برای همه وقت هایی که به تو احتیاج داشتم و تو با من بودی.

برای همه وقت هایی که دلتنگم بودی.

برای همه وقت هایی که به من دلداری دادی.

برای همه وقت هایی که در چشمانم نگریستی و صدای قلبم را شنیدی.

به خاطرهمه این ها، هیچ وقت فراموش نکن که:

همیشه برای گوش دادن به حرف هایت آمادگی دارم.

همیشه پشتیبانت هستم.

من مثل کتابی گشوده برایت خواهم بود.

فقط کافی است چیزی از من بخواهی، بلافاصله از آن تو خواهد شد.

می خواهم اوقاتم را در کنار تو باشم.

من کاملاً به تو اطمینان دارم و تو امین من هستی.

در دنیا تو از هر چیزی برایم مهمتر هستی.

همیشه دوستت دارم، چه به زبان بیاورم چه نیاورم.

همین الان در فکر تو هستم.

تو همیشه برای من شادی می آوری به خصوص وقتی که لبخند بر لب داری.

من همیشه برای تو این جا هستم و دلم برایت تنگ است.

هر وقت که احتیاج به درد و دل داشتی روی من حساب کن.

تو در تمام ضربان های قلبم حضور داری.  

 

 

 

پسندها (5)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

دکتر کیهان نیا
24 آذر 93 11:34
باسلام و احترام همانطور که مستحضر هستید در جامعه کنونی به دلیل عدم آشنایی کامل خانواده ها، نسبت به امر مهم ازدواج، متاسفانه آمار اختلاف خانوادگی و طلاق بطور چشمگیری افزایش یافته. دکتر کیهان نیا با سابقه بیشتر از 30 سال در زمینه مشاوره خانواده و ازدواج ، نویسنده 17 عنوان کتاب و همچنین کارشناس رسمی صدا و سیما با توجه به نیاز جامعه برآن شده است تا کلیه خدمات خود را از طریق نیای آنلاین در اختیار خانواده ها قرار دهد تا در حد وظیفه اجتماعی و توانایی خود قدمی در جهت تعدیل مشکلات خانوادگی بردارد. لذا از شما دوست گرامی خواهشمندیم با معرفی سایت دکتر کیهان نیا در وبلاگ پربازدید خود، ما را در انجام این وظیفه اجتماعی همراهی نمایید آدرس سایت مشاوره ازدواج، مشاوره خانواده www.besooiekamal.com چنانچه برایتان مقدور هست سایت دکتر کیهان نیا را به لینک دوستان خود اضافه کنید دستتان را به گرمی میفشاریم.
زیــنب (مامان)
24 آذر 93 13:31
سلام فاطمه جون عشق پاک ومقدست رو تحسین میکنم خدا به خودت نی نی تو دلت وهمسر عزیزت سلامتی هدیه بده همیشه دلت شادولبت خندون باشه عزیزم
مامان فاطمه
پاسخ
ممنون زینب عزیز ایشالا که شما هم همیشه سالم و سلامت باشید
m.r
24 آذر 93 16:31
منم
مامان علیرضا
25 آذر 93 12:04
سلام میشه به پسر کوچولوی من رای بدین؟ کد 13 رو به 1000891010 پیامک کنید
مامان فاطمه
پاسخ
چشم